Ціни

ДЛЯ ФІЗИЧНИХ ОСІБ

від 500 грн.

  • звіти єдиний податок та ЄСВ
  • здача декларації про доходи
  • консультації
  • облік заробітної плати
  • виписка первинної документації
  • контроль оплати податків
  • заповнення книги
  • клієнт-банк

ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ

ЕКОНОМ від 3000 грн.

  • здача звітності
  • консультації
  • ведення повністю або частково
  • контроль оплати податків
  • виписка первинної документації
  • перевірка правильності оформлення
  • первинної документації
  • представлення інтересів

ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ

БІЗНЕС від 6500 грн.

  • здача звітності
  • консультації
  • ведення повністю або частково
  • контроль оплати податків
  • облік заробітної плати
  • виписка первинної документації
  • прогноз податкових зобов’язань
  • облік активів підприємства

ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ

ПРЕМІУМ від 11000грн.

  • здача звітності
  • консультації
  • ведення повністю
  • валютні операції
  • облік заробітної плати
  • виписка і реєстрація первинної документації
  • аналіз діяльності
  • прогноз податкових зобов’язань
  • оптимізація оподаткування
  • клієнт-банк

 

Вартість бухгалтерського та податкового обліку для юридичних осіб

Види обслуговування Пакет “Економ” Пакет “Бізнес” Пакет “Преміум”
Початкова вартість: 3 000 грн. 6 500 грн. 11 000 грн.
Роль “Головного бухгалтера” (Складання та подача звітності) + + +
Рознесення, сортування та  систематизація документів + + +
Аналіз та  звірка по  заборгованостях з контрагентами, підготовка банківських платежів + + +
Прогноз податкових зобов’язань до моменту складання звітності, згідно податкового статусу Клієнта (місяць / квартал / рік) + +
Аналіз та  звірка по  заборгованостях з контрагентами 1 год / міс. 2 год / міс. 4 год / міс.
Облік ПДВ  (кількість Контрагентів – Покупців/Замовників)* + (до 10) + (до 20)*
Підтримка ЗЕД індивідуально індивідуально +
Фінансове планування та аналіз / пропозиції по оптимізації індивідуально індивідуально +
Робота юриста (перегляд складених договорів) індивідуально індивідуально індивідуально
Управлінський облік і звітність (Облік грошових потоків/ Прибутки та збитки та ін..) індивідуально індивідуально індивідуально
Додаткова звітність / уточнення до поданих  звітів / додаткові розрахунки індивідуально індивідуально індивідуально
Участь в перевірках індивідуально індивідуально індивідуально
Підготовка пакету документів для розблокування податкових накладних та розрахунків коригування з ПДВ 1000 грн / 1пакет 1000 грн / 1пакет 1000 грн / 1пакет
Додатково (за необхідністю) консультації і робота з необов’язковими процедурами (підготовка докум. для/по кредитах, листи і розрахунки для контролюючих органів і т. п.) 700 грн./год 700 грн./год 700 грн./год
Нарахівання  заробітної плати, від кіль-ті фізичних осіб.  Кадровий облік грн. грн. грн.
1 – 5 фізичних осіб 2000 2000 2000
6-10 фізичних осіб 3500 3500 3500
11-20 фізичних осіб 5500 5500 5500
21-30 фізичних осіб 7000 7000 7000
Понад  30 фізичних осіб з кожної людини плюс 400 грн. 400 400 400
Кількість операцій (35 грн. / 70 грн.)**                                           грн. грн. грн.
від 1 – 5 операцій 175 175 175
від 6 -10 операцій 350 350 350
від 11 – 20 операцій 700 700 700
від 21 – 50 операцій 1750 1750 1750
від  51 – 100 операцій 3500 3500 3500
від 100 – 200 операцій 7000 7000 7000
понад  200 операцій индивідуально  индивідуально индивідуально

 

* При перевищенні 20 Контрагентів вартість послуг розглядається індивідуально. Додатково облік розподілення ПДВ за різними ставками – 1000 грн.

** Обробка одного документа постачальника/покупця/збирання товару – 70 грн. (за умови організації збору, доставки, надсилання документів силами Бухгалтера). Обробка решти документів – 35 грн.

Додаткові послуги:

Консультації: письмові – 1 500 грн/ год

Розробка наказу про облікову політику підприємства у розрізі документообігів – 6 000 грн

Отримання будь-яких довідок – 500 грн/довідка

Розробка посадових інструкцій працівників 1000 грн/ шт

Виїзд спеціаліста виконавця до замовника – 800 грн/ год

Виїзд спеціаліста до податкових органів – індивідуально

Аналіз фінансової – господарської діяльності підприємства – індивідуально

 

Вартість бухгалтерського та податкового обліку для фізичних осіб

Види обслуговування Пакет “Економ” гр.1 + 2 / гр. 3 Пакет “Бізнес” гр.1 + 2 / гр. 3 Пакет Преміум гр.1 + 2 / гр. 3
Початкова вартість: 500грн / 750 грн 1500грн/ 1750грн 2000 /2500 грн
Податковий облік (нарахування та контроль сплати податків) + + +
Роль “Головного бухгалтера” Складання та подача звітності по ФОП (Декл ЄП/ПДФО+ЄСВ) + + +
Контроль змін в законодавстві, ведення книги доходів + + +
Бухгалтерський облік (виписка, рознесення ,сортування та  систематизація документів) + +
Аналіз та  звірка по  заборгованостях з контрагентами, підготовка банківських платежів) + +
Облік ПДВ  (кількість Контрагентів – Покупців/Замовників)* 1 год / міс. 2 год / міс.
Прогноз податкових зобов’язань до моменту складання звітності, згідно податкового статусу Клієнта (місяць / квартал / рік). +
Фінансове планування та аналіз / пропозиції по оптимізації +
Облік ПРРО (програмний реєстратор розрахункових операцій) (один апарат) 500 грн. 500 грн. 500 грн.
Додаткова доплата за відсутність доступу Бухгалтеру до Клієнт банку 100 грн. 100 грн. 100 грн.
Додаткова звітність (4 ДФ – оплати ФЛП/фіз.осабам та інша звітність) 500 грн /  звіт 500 грн /  звіт 500 грн /  звіт
Облік ПДВ  (кількість Покупців/Замовників до 10) 4000 грн 4000 грн 4000 грн
Додатково (за необхідністю) консультації і робота з необов’язковими процедурами (підготовка докум. для/по кредитах, листи і розрахунки для контролюючих органів і т.п.) 700 грн./год 1000 грн / 700 грн./год 1000 грн / 700 грн./год
Участь в перевірках /    Робота юриста (перегляд складених договорів індивідуально індивідуально індивідуально
Управлінський облік і звітність / додаткові розрахунки індивідуально індивідуально індивідуально
Нарахівання  заробітної плати, від кіль-ті фізичних осіб.  Кадровий облік грн. грн. грн.
1 – 5 фізичних осіб 2000 2000 2000
6-10 фізичних осіб 3500 3500 3500
11-20 фізичних осіб 5500 5500 5500
21-30 фізичних осіб 7000 7000 7000
Понад  30 фізичних осіб з кожної людини плюс 400 грн. 400 400 400
Кількість операцій (35 грн. / 70 грн.)**                                           грн. грн. грн.
від 1 – 5 операцій 175 175 175
від 6 -10 операцій 350 350 350
від 11 – 20 операцій 700 700 700
від 21 – 50 операцій 1750 1750 1750
від  51 – 100 операцій 3500 3500 3500
від 100 – 200 операцій 7000 7000 7000
понад  200 операцій индивідуально  индивідуально индивідуально
Вартість обробки однієї строки в документі (понад 5 строк) 5  5 5

 

** Обробка одного документа постачальника/покупця/збирання товару – 70 грн. (за умови організації збору, доставки, надсилання документів силами Бухгалтера). Обробка решти документів – 35 грн. Підготовка пакету документів для розблокування податкових накладних з ПДВ – 1000 грн / 1пакет